Eskatzen dena:
-
Kazetaritza, publizitate, ikus-entzunezko komunikazio edo marketin arloko ikasketak
-
Komunikazio kanpaina desberdinen ardura eramateko gaitasuna: erabakiak hartzeko, irizpideak ezartzeko, harremanetarako gaitasuna…
-
Komunikazio estrategiak definitu eta diseinatzeko gaitasuna (komunikazio planak)
-
Komunikazio plan, kanpaina eta ekintzen exekuzioan esperientzia: hedabideekin harremanetan, community manager zereginetan, bilera parte-hartzaileak dinamizatzen, diskurtsoen hedapenean, euskarrien sormenean, bideoen gidoigintzan…
-
Euskararen goi mailako ezagutza (C1 edo C2 mailakoak)
-
2018ko irailean lanean hasteko aukera izatea
Honako ezaugarriak oso kontuan izango dira:
-
Teknologia berriekiko ezagutza eta gertutasuna: webgintza, mugikorretako aplikazioak…
-
Irudien oinarrizko sormen zein aldaketa lanetarako beharrezko tresnen ezagutza: Adobe Photoshop, Canva…
-
E-posta marketinerako ezagutzak: MailChimp, datuen babeserako legea, datu-baseen kudeaketa…
-
Bideo edizioko tresnen ezagutza
-
Ingelesaren ezagutza (ahozko maila zein idatzia)
Eskaintzen dena:
Aldi baterako ordezkapena egiteko lan kontratua
Diziplina anitzeko lan-talde batean integratzea
Lanpostuan interesa izanez gero, bidali curriculuma, curriculum@iametza.eus helbidera, abuztuaren 27a baino lehen, "komunikazioa" erreferentzia adieraziz.